piątek, 11 października 2013

Jesienna sesja z Anią

Witajcie!

Miałam ostatnio ogromna przyjemność współpracować z Anią, która prowadzi bloga o fotografii. Zrobiłyśmy wspólnie małą sesje moich makijaży. Efekty są cudowne!

Na początek prezentuję Wam makijaż, który zrobiłam Ani. Jest to ciemne smoky podkreślające jej oczka. Kolorem dominującym jest matowa czerń, urozmaicona w wewnętrznym kąciku żółtym oraz złotym brokatowym cieniem.




Mimo że to ciemne smoky, Ania wygląda na nim jak aniołek ;) a tutaj zbliżenie na makijaż:




Poniżej znajduje się kolejna propozycja. Tym razem kolorowy makijaż dla piwnych oczu. Całą ruchomą powiekę pokryłam pomarańczowo- złotym cieniem, a na załamanie oraz na dolną powiekę użyłam fioletu.


A teraz kilka zdjęć portretowych:







Składam serdeczne podziękowania autorce tych zdjęć. Jeśli jesteście zainteresowani twórczością Ani to zapraszam na jej bloga: http://annarakowska.blogspot.com/ 

Jak Wam się podobają makijaże?

Pozdrawiam!






4 komentarze:

  1. jestem zachwycona, chcę więcej waszych wspólnych prac !!

    OdpowiedzUsuń
  2. ha! wiedziałam, że wybierzesz te zdjęcia;)
    makijaże genialne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było wybrać kilka! Chciałam wrzucić wszystkie ;)

      Usuń