niedziela, 20 października 2013

Kocie oko

Witajcie!

Dzisiaj wykorzystałam trochę swoją siostrę, która przyjechała na weekend do domku. Uwielbiam ją malować ze względu na jej ogromne oczka, na których mogę "poszaleć" i potrenować, bo sis pozwala mi na wszystko ;) też chcę mieć takie oczy :P

Zmalowałam na Sylwii mocne kocie oko. Powiekę ruchomą pokryłam matowym beżem, a załamanie powieki podkreśliłam czernią, szarością i odrobiną brązu. Dodatkowo namalowałam grubą czarną kreskę.



A całość makijażu prezentuję poniżej:




Dziękuję mojej kochanej modelce za cierpliwość ;)

Jak oceniacie efekt?

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. haha :D pozwalam na wszystko, bo uwielbiam być malowana ^^ szkoda, że więcej się nie udało zrobić, ale za dwa tygodnie będę na dłużej, więc myśl nad kolejnymi propozycjami ;) :* buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę powiedzieć, że świetne!;)

    OdpowiedzUsuń