wtorek, 15 października 2013

Smoky- zieleń i fiolet

Witajcie!

Dzisiaj zmalowałam fioletowy smoky z dodatkiem zieleni. Postanowiłam trochę poeksperymentować z paletką Sleek ultra matte darks i efekt prezentuję poniżej. Nietypowe połączenie, ale tak mi się spodobało, że na pewno jeszcze nie raz go wykorzystam.

Makijaż jest prosty w wykonaniu. Na powiekę ruchomą użyłam koloru Highness i Fern z palety Sleek, a wewnętrzny kącik rozświetliłam białym cieniem. Dolną powiekę pokryłam fioletem. Na zakończenie linię wodną podkreśliłam czarną kredką, domalowałam kreskę na górnej powiece, wytuszowałam rzęsy... I gotowe!



Paleta Sleek Ultra Matte Darks ma bardzo ładne kolory, a fiolet jest najintensywniejszy z całej mojej kolekcji. Jedynym minusem są problemy z równomiernym nakładaniem cieni i ich osypywaniem, ale można sobie z nimi poradzić :)

Poniżej zdjęcia całego makijażu:



Jak zwykle mam nadzieję, że makijaż się podoba :) 

Pozdrawiam!



2 komentarze:

  1. nietypowo i świetnie! bardzo pasuje do Twoich oczu:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre połączenie ! czekam na dalsze propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń