wtorek, 17 września 2013

Elegancki makijaż

Hej!

Dawno nie dodałam żadnego posta, a to dlatego że zepsuł mi się komputer :(
Na szczęście dorwałam się do innego komputera i mogę znów coś zamieścić.

Dzisiejsza propozycja to delikatny makijaż na każde większe wyjście. Ja mam wesele przyjaciółki w tą sobotę, więc będzie idealny! Niestety nie mam na tym komputerze programu do obróbki zdjęć, więc wybaczcie za kiepską jakość fotografii...

Na początek zbliżenie na makijaż oka:





Do wykonania tego makijażu wykorzystałam matowe beże oraz brązy, a środek ruchomej powieki musnęłam połyskującym cieniem w kolorze szampana.

A tak prezentuje się całość:



Mam nadzieję, że się podoba. Myślę, że w przyszłym tygodniu znajdę czas na naprawę komputera i wtedy będę mogła powrócić do regularnego blogowania :)

Życzę Wam miłego dnia, mimo tej paskudnej pogody ;)



1 komentarz: