niedziela, 29 września 2013

Jesienny smoky

Witajcie!

Lato już za nami, dni są coraz krótsze i zimniejsze... Na rozpoczynającą się jesień proponuję makijaż smoky w kolorach miedzi i brązu. Inspirowałam się trendami w makijażu na jesień zimę 2013/14, gdzie króluje głównie: burgund, lawenda, miedź.

Tak prezentuje się makijaż oka:

Do jego wykonania użyłam opalizującej miedzi, beżu, matowego jasnego brązu oraz ciemnego brązu. Linię wodną zaznaczyłam czarną kredką.


Makijaż nie jest mocny, jak często bywa w przypadku przydymionego oka. Można go również wykonać w wersji łagodniejszej bez czarnej kredki :)

Mam nadzieję, że się podoba.

Miłego dnia, pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. w ogóle jakbyś kiedyś potrzebowała fotografa do zdjęć na bloga na przykład to wiesz gdzie mnie szukać:D bo strasznie podobają mi się te wszystkie makijaże i świetne zdjęcia by wyszły, tak myślę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, byłoby fajnie! Możemy się kiedys umowić ;)

      Usuń
    2. to najlepiej jak jeszcze ładnie jest i jesień jest:) wyczarujesz coś jesiennego:D

      Usuń
  2. łaaał... i tyle w tym temacie *.* :)

    OdpowiedzUsuń