wtorek, 3 września 2013

Na pierwszy ogień- fioletowy make up

Blogowanie czas zacząć! :)

Chciałabym podzielić się z Wami moim hobby, jakim jest makijaż. Na blogu zamieszczać będę zdjęcia makijaży, które sama wykonałam. Mam nadzieję, że się Wam spodobają :)

Początki są trudne, ale myślę, że z czasem się rozkręcę w tym całym blogowaniu.

Oto dzisiejszy fioletowy make up:



A tutaj zbliżenie na makijaż oka:


Nie skończyłam żadnego kursu, jestem samoukiem, chociaż w najbliższym czasie mam w planach rozpoczęcie jakiegoś szkolenia. Myślę, że wtedy moja technika znacznie by się poprawiła. Wszystkiego na temat makijażu nie dowiem się przez internet.
Mimo to mam nadzieję, że dzisiejszy make up przypadł Wam do gustu :)
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. mam nadzieję, że szybko się rozwiniesz i będzie więcej i więcej wpisów, nie tylko z makijażem, bo potrafisz o wiele więcej, buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem będę dodawać nie tylko makijaże. To dopiero moje początki :)

      Usuń