czwartek, 26 września 2013

Turkus

Witajcie!

Nadrabiam zaległości póki mam na to czas :) Dzisiaj zmalowałam makijaż w kolorach: beż, brąz, turkus.

Górna powieka pokryta jest satynowym beżem oraz matowym brązem w załamaniu powieki.. Dolna powieka podkreślona została turkusowym cieniem. Całość podkreśliłam czarną kreską, a białą kredką zaznaczyłam linie wodną, dzięki czemu oko wydaje się większe.




A tak prezentuje się makijaż w całości:

Mam nadzieję, że się podoba :)

Zastanawiam się nad zamieszczaniem tutoriali... Ale by wyglądało to jak należy potrzeba dużo pracy, więc taki post pojawi się dopiero za jakiś czas.

Miłego dnia!
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. wow ! jestem pod wrażeniem, chcę taki na sobie !! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tu ładnie u Ciebie:)
    świetne makijaże!

    OdpowiedzUsuń